Opis projektu: W 2011 r. odbyło się spotkanie warsztatowe brand managerów Desperados z całego świata.

Zadania agencji: Maksymalnie wykorzystaliśmy narzędzia mobilne tak, aby marka na bieżąco funkcjonowała w świecie użytkowników – tym samym konsumentów marki. Demograficzne przesłanki przestały istnieć – wszystkich zdefiniowaliśmy behawioralnie. Daliśmy uczestnikom wpływ i kontrolę na rozwój wydarzenia, stymulując ich kreatywność, komunikację i liczbę kontaktów. Zaprosiliśmy ich do świata bez granic, gdzie uwolnili swoją naturę często balansując na krawędzi rzeczywistego świata. Od chwili przylotu do Warszawy aż po wylot Gośćmi zajęli się „tubylcy” – pięcioosobowa grupa przyjaciół mocno sprofilowana na wartości GEN C, wybrana podczas castingów. Tym samym daliśmy uczestnikom wydarzenia żywą próbkę obyczajów od domówki poprzez klubówkę nie wyłączając uzupełnienia garderoby w rekomendowanym sklepie. Duch Desperados nie opuszczał naszych Gości nawet w hotelu, gdzie każdy z pokoi przeszedł metamorfozę. Warszawa odkryła swoją dziką naturę i całkiem na dziko wpisała się w pamięć uczestników!

Rozdzaj: Organizacja eventów, Organizacja wydarzenia, organizacja eventu vip.