Opis projektu: Zaproszeniem do świata marki była dla nas realizacja eventu The Wildest Night Party dla Desperados. Jest to najszybciej rosnąca marka Premium na polskim rynku, która towarzyszy młodym konsumentom w trakcie zabawy zarówno w domu jak i klubach, dyskotekach. Głównym celem działań komunikacyjnych Desperados jest budowanie jego imprezowego charakteru, rozumianego jako niekonwencjonalna, surrealistyczna impreza z latynoskim duchem.

Zadania agencji: Zasada, którą kierowaliśmy się budując wydarzenie była Interakcja konsumenta z marką.

Wszystkie działania były nakierowane na uwiarygodnienie świata marki i jej doświadczenia na „własnej skórze” – brand experience. Koncepcja zakładała przeciwstawienie się tradycyjnej percepcji oraz wykreowanie odbioru burzącego logiczny porządek rzeczywistości. Chcieliśmy, aby uczestnicy imprezy otworzyli się na wszystkie możliwe doznania, przełamali własne ograniczenia, łamali konwenanse, dali się ponieść niezwykłym przeżyciom w świecie Desperados. W większości przygotowanych miejsc pozostawiliśmy uczestnikom swobodę spontanicznej zabawy i użytkowania atrakcji według własnej wyobraźni.

Energia uczestników wchłonięta przez postindustrialne przestrzenie obiektu tętniła spontaniczną imprezą od zmierzchu do świtu. Scenografia burząca granice postrzegania rzeczywistości, interaktywne strefy atrakcji, zaproszone gwiazdy, zaskakujące multimedia… wszystko sygnowane duchem marki Desperados.

W efekcie nie tylko znacząco wpłynęliśmy na lojalność konsumenta, wypełniając jedno z głównych założeń efektu trialu, ale w sposób spontaniczny i spektakularny doprowadziliśmy do powstania społeczności silnie utożsamiającej się z marką. Dowodem była i jest wzmożona aktywność profilu marki na Facebook-u. Ponadto impreza wpisała się na stałe w kalendarz najciekawszych (czyt. najdzikszych) wydarzeń każdego roku.

Rodzaj: Organizacja eventów, Organizacja wydarzeń.