Działania promujące, tworzące klimat i atmosferę marki Desperados.


The Wildest Night Party

Opis projektu: Zaproszeniem do świata marki była dla nas realizacja eventu The Wildest Night Party dla Desperados. Głównym celem działań komunikacyjnych Desperados jest budowanie jego imprezowego charakteru, rozumianego jako niekonwencjonalna, surrealistyczna impreza z latynoskim duchem.Wszystkie działania były nakierowane na uwiarygodnienie świata marki i jej doświadczenia na „własnej skórze”. Koncepcja zakładała przeciwstawienie się tradycyjnej percepcji oraz wykreowanie odbioru burzącego logiczny porządek rzeczywistości. Chcieliśmy, aby uczestnicy imprez dali się ponieść niezwykłym przeżyciom w świecie Desperados. W większości przygotowanych miejsc pozostawiliśmy uczestnikom swobodę spontanicznej zabawy i użytkowania atrakcji według własnej wyobraźni. Efektem był  znaczący wpływ  na lojalność konsumenta, który m in.  w sposób spontaniczny i spektakularny doprowadził do powstania społeczności silnie utożsamiającej się z marką. Dowodem była i jest wzmożona aktywność profilu marki na Facebook-u.

Zadania agencji: Kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w odniesieniu do celów biznesowych Klienta. Od kreacji do kompleksowej realizacji.


D-Day Desperados International Meeting

Opis projektu: przygotowanie wizyty managerów marki Desperados z całego świata. Wprowadzenie ich w świat marki pulsujący w Warszawie za pomocą wszelkich dostępnych działań. Maksymalnie wykorzystane zostały narzędzia mobilne, podkreślające funkcjonowanie marki w świecie jej użytkowników. Nie liczyła się demografia, geografia, najważniejszy był behawioryzm. Uczestnicy otrzymali całkowity wpływ i kontrolę nad kierunkiem i rozwojem wydarzenia, pojawili się w świecie gdzie można uwolnić swoją naturę. Warszawa odkryła swoją szaloną stronę i całkiem na dziko wpisała się w pamięć uczestników!

Zadania agencji: Kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w odniesieniu do celów biznesowych Klienta. Od kreacji do kompleksowej realizacji.


Party Bus Desperados RED

Opis projektu: Grupa Żywiec wprowadzała na Polski rynek nowy wariant piwa Desperados pod nazwą RED Desperados. Jest to unikalny produkt, łączący smak guarany z piwem o równie wyjątkowym składzie. Celem akcji było dotarcie z nową marką do grupy docelowej. Dotychczasowe doświadczenie agencji w pracy dla tej marki, pozwoliło na stworzenie platformy kreatywnej  komunikacji BTL, wprowadzającej  na rynek nowy produkt. Przygotowana kampania była mocno wizerunkowa a mechanizm spełniał wszelkie wymogi charakteru marki. Party Bus pełnił dodatkowo funkcję użyteczną – podwożąc mieszkańców dużych miast do klubów, nie zapominając o ekscytującej, pełnej atrakcji podróży.

Zadania agencji: Kompleksowa realizacja przedsięwzięcia, w odniesieniu do celów biznesowych Klienta. Od kreacji do kompleksowej realizacji.


Globalna Promocja Marki Desperados

Zadania agencji: Opracowanie globalnej strategii promocji marki Desperados na rok 2013, w kanale HoReCa.


Zasada, którą kierowaliśmy się budując wydarzenia była INTERAKCJA KONSUMENTA Z MARKĄ.